مصاحبه آرشیو خبر ها
الگری : من یک بازی ساز تهاجمی می خواهم

الگری : من یک بازی ساز تهاجمی می خواهم

ماسیمیلیانو الگری امروز در مقابل خبرنگاران حاضر شد و در مورد اوضاع تیم یوونتوس و نیازهای خود برای فصل اینده صحبت کرد.

مرد شماره ی 1 تیم یوونتوس در ابتدا گفت: "باشگاه در تلاش است تا بتواند یک بازیکن با خصوصیات تهاجمی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد را خریداری کند و این در حالی است که تیم در همین لحظه نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.

"در این پست ما یک بازیکن تکنیکی نیاز داریم اما باید توجه داشته باشیم که توازن تیم هم به خوبی حفظ شود. ما ایده های زیادی برای این بخش داریم و گام اول این است که یک بازیکن خیلی تهاجمی جذب کنیم."

"پیرلو مثل یک قهرمان تیم را ترک کرد و در همه ی تیم ها و تیم ملی کارهای خارق العاده ای را انجام داد و فوتبال ایتالیا یک بازیکن بزرگ را از دست داد که پیدا کردن جانشین برای وی بعید به نظر می رسد."

"او به تنهایی برای آینده ی فوتبالی خود تصمیم گرفت زیرا دیگر بازیکن جوانی نبود و می خواست اینگونه فوتبال را به پایان برساند. پیرلو امروز صبح به تمرینات امد و دیدن او قبل از رفتن به آمریکا بسیار خوب بود."

"با توجه به از دست دادن بازیکنان اسمی و کیفیت بالایی که داشتند این طبیعی است که توانایی ها و شخصیت تیم مورد بحث قرار گیرد اما ما سامی خدیرا که پنج سال در رئال مادرید بازی کرده و مانژوکیچ که یکی از برترین بازیکنان اروپا بوده را جذب کرده ایم و انها نیز می خواهند کیفیت و استانداردهای خود را به نمایش بگذارند."

"البته نباید فراموش کرد که بازیکنانی نظیر بوفون - بونوچی - کیه لینی - مارکیزیو در تیم باقی ماندند و این بازیکنان از اهمیت بالایی برای تیم یوونتوس برخوردار هستند. البته اورا نیز همین جور. ما برای تقویت تیم از امروز تا 31 اگوست زمان داریم و ترکیب خود را کامل خواهیم کرد."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: